Cherry Blossom Productions Jaaroverzicht 2015

By 28 januari 2016Geen categorie

Wat gaat een jaar snel voorbij! Zeker als je allerlei leuke opdrachten te vervullen hebt. Dit jaar heeft Cherry Blossom Productions een aantal leuke bruiloften geregistreerd, workshops, lezingen, congressen en promotiefilmpjes geproduceerd. Hieronder een kort overzicht.

Januari: Huwelijk Marciano & Carolyn
Op 15-01-’15 stapten Marciano Wong Swie San en Carolyn Valies in het huwelijksbootje. Na jaren om elkaar heen gedraaid te hebben, zeiden ze dan toch eindelijk volmondig “JA!” tegen elkaar! Bij Marciano en Carolyn spat de liefde er vanaf. Het is moeilijk om naar ze te kijken en geen lach op je gezicht te krijgen. Zo ook tijdens de huwelijksinzegening in Maranatha Ministries te Amsterdam en het feest erna in De Koning. Cherry Blossom Productions heeft de gehele dag gefilmd en dezelfde dag nog, op de feestlocatie, een videoclip met hoogtepunten van de dag gemonteerd en vertoond. Voor ons was het een zeer geslaagde dag, waar we met veel plezier aan terugdenken. Bekijk hier hun videoclip.

bruidspaar huwelijk

Marciano & Carolyn | Foto: Clark Reid

Maart: Congres Partij voor de Dieren
Eén van onze vaste klanten is de Partij voor de Dieren, een partij waar wij ons heel goed in kunnen vinden. In maart hebben wij het ledencongres geregistreerd. Dit keer was het een zeer interessant congres, met uiteraard een speech van partijleider Marfianne Thieme, wat altijd zeer inspirerend is. Maar ook met een zeer interessante lezing door Henriëtte Prast, gedragseconoom en Eerste Kamerlid voor D66. Het filmen van dit soort congressen is altijd erg leuk, want we steken er ook nog iets van op!

partij voor de dieren

Foto: Menno Herstel

April: Hoorzitting Zorgdieren Den Haag
In april heeft Cherry Blossom Productions een hoorzitting van de Partij voor de Dieren in Den Haag gefilmd over zorgdieren: dieren die worden ingezet als therapiedieren. Een zeer interessante en leerzame middag voor alle aanwezigen, maar ook voor ons!

Augustus: Gay Pride Canal Parade Amsterdam
Ieder jaar in augustus vindt de Gay Pride plaats in Amsterdam, die altijd wordt afgesloten met de wereldberoemde Gay Pride Canal Parade. Een prachtige, feestelijke kleurrijke dag, die we altijd al eens hebben willen vastleggen met een camera. En die droom werd dit jaar werkelijkheid: we mochten meevaren op de boot van de Partij voor de Dieren, die ons had gevraagd een leuk videoverslag van de dag te maken. Iedereen werd opgemaakt en aangekleed als vlinder, DJ Wannebeastar verzorgde de muziek en het feest kon beginnen. Een prachtige, zonnige dag, met mooie en lieve mensen. Bekijk hier de videoreportage.

Gay Pride

Foto: Andrea Bartosova | Bartosova.nl

September: Stierenrennen in Spanje
Op 14 september reisden we voor PiepVandaag af naar Spanje om in Tordesillas het evenement Toro de le Vega vast te leggen op film. Dit was alles behalve een gemakkelijke en leuke reis: we waren getuigen van hoe een machteloze, jonge stier werd opgejaagd door duizenden mannen met speren op paarden en uiteindelijk werd doodgestoken. We hebben deze zogenaamde ‘culterele traditie’ met verschillende camera’s vastgelegd met gevaar voor eigen leven: pottenkijkers zijn daar namelijk niet gewenst. Het is ons gelukt ongezien weg te komen en een korte reportage te maken van deze gruwelijke traditie. De film is hier te bekijken. Gelukkig hebben we ook op een leuke plek gefilmd: Angels Wings of Heart, een dierenopvang. En daar bleek dat stieren helemaal niet zulke enge dieren zijn als mensen denken…

In de stierenopvang in Spanje

September: Huwelijke Orvin en Naomi
De beste reclame is mond-tot-mondreclame. En dat blijkt hier wel uit: vrienden van Carolyn en Marciano, wiens huwelijk we in januari hadden gefilmd, vroegen ons hun huwelijk ook vast te leggen. Natuurlijk wilde we dat! Orvin en Naomi trouwden in feestzaal De Koning, waarna er een groots feest losbarstte. Het bruidpaar had een geweldige dans ingestudeerd met de bruismeisjes en groomsmen, wat geweldig was om te filmen! Een mooie avond met heerlijk eten en blije mensen!

September: Landelijke Triggerpointdag
Dit jaar werd Cherry Blossom productions voor de tweede keer gevraagd te komen filmen tijdens de Landelijke Triggerpointdag. Tijdens dit jaarlijks terugkomende evenement worden lezingen en workshops gegeven over triggerpoint-therapie voor professionals. Net als in vorig jaar maakten wij een sfeerimpressie van de dag. Bekijk de video hier.

triggerpointdag

Samenwerken met fotograaf Menno Herstel is altijd leuk!

November: Huwelijk Françoise en Rafael
Op 29 november vond het huwelijk plaats van Françoise en haar Rafael op het landgoed Duin en Kruidberg. Het weer zat niet mee: het regende behoorlijk, maar dat mocht de pret niet drukken. Na de mooie huwelijksceremonie was er een heerlijk diner, ontroerende speeches en een grote verrassing voor de gasten: een sambaband met danseressen! Wat een feest barstte er los! De cameradames van Cherry Blossom Productions én de fotograaf hebben stiekem ook een beetje mee-gefeest. Een geweldige avond!

bruiloft

Ook foto- en videografen kunnen lol maken tijdens een bruiloft!

December: Huwelijk Anthony en Natascha
Ook Anthony en Natscha kwamen bij Cherry Blossom Productions via Carolyn en Marciano. En wat een lief paar, dat duidelijk heel veel van elkaar houdt! Een van onze favoriete momenten was het moment dat Anthony zijn gelofte, die hij zelf had geschreven, naar Natascha uitsprak. Anthony beloofde niet alleen liefde en trouw aan zijn bruid, maar ook aan haar twee kinderen. Hij vertelde ze aan te hebben genomen als zijn eigen kinderen en beloofde hen een vader voor ze te zijn. De kinderen watem zichtbaar blij voor hun moeder, die nu met de man van haar dromen trouwde. Een zeer ontroerend moment!

IMG_3650.JPG

We hopen in 2016 weer net zulke leuke en veelzijdige opdrachten te mogen krijgen als in 2015!